اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

عرصه برای ظهور بانوان در پست‌های مدیریتی البرز باز است

استاندار البرز با بیان اینکه کنون عرصه برای بروز و ظهور بانوان در پست‌های مدیریتی البرز باز است، گفت: نقش بانوان در جامعه هر روز پررنگ‌تر می‌شود، بانوان البرز مبلغین شایسته و عالم جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هستند

عرصه برای ظهور بانوان در پست‌های مدیریتی البرز باز است

به گزارش خبرگزاری فارس در کرج، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز ظهر امروز در همایش بانوان، آگاهی، مشارکت حداکثری که در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، ضمن تبریک ولادت اسوه اخلاق و الگوی زنان حضرت فاطمه (س)، گفت: این بانوی بزرگوار سرمشقی از ایثار، شجاعت و رشادت برای تمامی بانوان مسلمان جهان است. مجامع مشورتی که در شهرستان های 6 گانه البرز تشکیل شد، نشان دهنده باور راسخ به اهمیت نقش بانوان در دولت تدبیر و امید دارد.

استاندار البرز با بیان اینکه شرکت مردم در انتخابات به نوعی تقابل با استکبار جهانی است، افزود: بیش از 170 بانوی فریخته و نافذ در این همایش حضور یافته‌اند که هر کدام می‌توانند حداقل هزار نفر را به مشارکت در انتخابات دعوت کنند و در مجموع 170 هزار نفر را از سوی بانوان پای صندوق‌های رأی خواهیم داشت.

وی گفت: اکنون میدان برای بروز و ظهور بانوان در پست‌های مدیریتی در البرز باز است بنابراین راهی است که بنای آن نهاده شده و با توجه به توانمندی‌های بانوان به طور قطع این رویه استمرار و ثبات خواهد داشت.

شهبازی با اشاره به تاریخ و آیاتی از قرآن در خصوص نقش بانوان در اسلام، افزود: بانوان در ادوار مختلف تاریخ اسلام، شانه به شانه مردان حضور یافته و تاثیر بسزایی در تحولات داشتند.

وی با بیان اینکه 36 انتخابات در تاریخ انقلاب اسلامی برگزار شده، عنوان کرد: در جهت جلب مشارکت‌های مردمی در انتخابات پیش‌رو، سلسله نشست‌ها و همایش‌های بسیاری با اقشار مختلف مردم داشتیم.

استاندار البرز گفت: مردم کسی را برمی گزینند که برای حل مشکلاتشان در حوزه های اقتصادی، معیشتی، اشتغال و افزایش رفاه، فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه ارکان پیروزی انقلاب اسلامی رهبر، مردم، وحدت است، افزود: انقلاب اسلامی ایران با اراده تمامی طبقات اجتماعی رقم خورد و در دوره دفاع مقدس و سازندگی در کنار یکدیگر و در نهایت اتحاد و انسجام برای عزت، توسعه، پیشرفت و سرفرازی تلاش کردند. 

شهبازی گفت: سیاست راهبردی دولت در انتخابات پیش‌رو رعایت اصل بی طرفی و اعتماد افزایی است از این رو بدون هیچ فشار و دغدغه‌ای با تمامی امکانات و تجهیزات لازم به همراه نیروی انسانی امین نسبت به برگزاری انتخاباتی با شکوه اقدام می‌کنیم.

وی افزود: رای مردم را بعنوان حق الناس می دانیم و از رای مردم بعنوان ناموس حفاظت و حراست می کنیم؛ آرزوی مقام معظم رهبری سربلندی انقلاب اسلامی و افزایش اقتدار و امنیت کشور بواسطه حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول